Powered By Blogger

جمعه، آذر ۲۷، ۱۳۸۸

راز قتل ساناز 4ساله فاش شد


بعدازظهر امروز پنج شنبه عامل يك جنايت دلخراش كه با قتل كودك 4 ساله‌اي به نام ساناز اقدام به آتش سوزي عمدي خانه كرده بود تا راز جنايت را پنهان كند زبان به اعتراف گشود.

فخرالدين جعفرزاده معاون دادستان و سرپرست دادسراي جنايي تهران با اعلام اين خبر به جام‌جم گفت: چند روز پيش و به دنبال مشاهده شعله‌هاي سركش آتش از يك منزل مسكوني در جنوب شرق تهران موضوع به ماموران امدادي گزارش شده و پس از عزيمت ماموران امدادي و انتظامي به محل و اطفاي حريق آنها با جسد دختر 4 ساله‌اي به نام ساناز روبه‌رو شدند و در ادامه متوجه شدند يك زن 19 ساله به همراه فرزند شيرخواره خود در حمام خانه زنداني شده‌اند.

با تحقيق از اين زن وي عنوان كرد ساعاتي پيش دو مرد نقابدار با ورود به خانه و حمله به وي او و فرزند خردسالش را در حمام خانه زنداني كرده و سپس با آتش زدن خانه و قتل ساناز 4 ساله كه فرزند خواهر شوهر او مي‌باشد اقدام به فرار كرده‌اند.

با گزارش موضوع اين جنايت به بازپرس شعبه 4 دادسراي جنايي تهران تحقيق در اين زمينه آغاز شد.

جعفرزاده افزود: با آغاز تحقيقات مقدماتي در محل وقوع اين حادثه دلخراش دستور قضايي براي انتقال جسد به پزشكي قانوني صادر و در مرحله بعدي تحقيق از مادر اين دختر آغاز شد.

مادر ساناز در تحقيقات بيان كرد به دليل اختلافاتي كه با شوهر خود جمشيد داشته است به دادگاه خانواده مراجعه و درخواست طلاق را نموده به طوري كه پرونده آنها هم‌اكنون در حال بررسي است و من احتمال مي‌دهم اين جنايت از سوي شوهرم و برادر شوهرم اتفاق افتاده باشد.

در پي اين اظهارات بازپرس هنرمند دستور بازداشت پدر كودك و عموي او را صادر كرد كه آنها در تحقيقات مقدماتي نقش خود را در اين جنايت انكار كردند.

معاون دادستان تهران خاطرنشان كرد: پس از گذشت چند روز و تحقيقات قضايي گسترده و اظهارات ضدونقيض زن 19 ساله (زن دايي ساناز به نام سهيلا) كه در حمام خانه زنداني شده بود و ادعا مي‌كرد از سوي دو مرد نقابدار مورد حمله قرار گرفته است ردپاي او در اين جنايت به دست آمد و در مرحله بعدي تحقيقات وي زبان به اعتراف گشود و بيان كرد قاتل ساناز اوست.

اين زن 19 ساله درخصوص انگيزه‌هاي خود از اين جنايت گفت: پس از ازدواج با شوهرم و به دليل برخوردهاي تحقيرآميز شوهرم و خانواده‌اش مترصد يك فرصت بودم و زماني كه ساناز براي زندگي به جمع خانواده‌ما اضافه شد و مادر او عليه پدر ساناز شكايت كرد تصميم به انتقام گرفتم.

وي افزود: روز حادثه با مشاهده موتوري كه در محوطه بود اقدام به كشيدن بنزين از موتورسيكلت را نموده و سپس با ريختن آن به روي ساناز او را به آتش كشيدم و زماني كه شعله‌هاي آتش همه جا را فرا گرفت به همراه فرزند شيرخواراه‌ام خود را در حمام حانه زنداني كرده و با بستن دست و پاي خود در اين محل چنين وانمود كردم كه دو مرد نقابدار با حمله به محل سكونتم اقدام به قتل ساناز كوچولو و آتش زدن خانه را كرده‌اند.

رئيس دادسراي جنايي تهران تصريح كرد: در پي اين اعترافات تكان دهنده دستور بازسازي صحنه ساعاتي پيش (غروب پنجشنبه) صادر شد و اين زن نحوه كشيدن بنزين از باك موتور سيكلت و ايجاد حريق عمدي را بازسازي كرد و در پي اين اعتراف و بازسازي صحنه جنايت وي با صدور قرار بازداشت موقت تحويل ماموران اداره 10 پليس آگاهي تهران شد. تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر