Powered By Blogger

چهارشنبه، دی ۰۹، ۱۳۸۸

مقايسه دو تصوير : تصاويري كه قدمتي به اندازه عمر بشر دارند



تصوير اول حجت الاسلام حسني را نشان ميدهد كه حتي در نماز روز عاشورا اسلحه به دست گرفته است و تصوير دوم دستهاي بسته يك معترض زخمي دستگير شده كه علامت پيروزي را نشان ميدهد.

ديگر سخنراني براي مردم و صحبت كردن از دين و عاشورا و خود را در جايگاه حسينيان و بهشتيان و مردان خدا گذاشتن و هر كسي را كه مخالف شما سخن گفت در جايگاه يزيد يان و جهنميان گذاشتن , بر روي ذهن هاي بيناي جامعه اثر ندارد . ديگر كسي شما را مردان خدا نمي پندارد , ديگر كسي به معصوميت رهبر ايمان ندارد . برادران دولتمرد باور كنيد شيشه هاي تاريكخانه شكسته است , لطفا آن هاله نور را خاموش كنيد وسط ظهر است و خورشيد در ميانه آسمان.
خودتان گفتيد , خون بر شمشير پيروز است , نگفتيد ؟؟ ولي فكر نكرديد روزي ريشه اين جمله , گريبان خودتان را بگيرد , نه ؟ شمشيرهايتان خوني است , دولت را در دست داريد ولي همانند تصوير اول سردرگريبان داريد , ميدانيد چرا ؟ چون پيروز نيستيد , چون خودتان را فاتح نميدانيد , چون حتي لباس شخصي ها و بسيجي ها و نيروهاي انتظامي هم بعد از ضرب و شتم و قتل و كتك زدن جوان هاي معترض توي خيابان يا به اصطلاح خودتان رفع فتنه وقتي به خانه برميگردند خوشحال نيستند , شاد نيستند و احساس پيروزي ندارند . چطور ؟؟ چون خودشان را خدايي نميدانند , كدام بسيجي بعد از كتك زدن چند جوان دست خالي و غير مسلح , پيش خودش احساس خدايي بودن و ثواب بردن را مي كند ؟؟كدام بسيجي بعد از خونين و مالين كردن جوان هاي زير بيست سال , خودش را سرباز امام زمان تصور مي كند كه به ازاي هر جوان كتك خورده قرار است , امام دوازدهم برايش شفاعت خاص كند ؟؟ كدام پيروزي ؟؟ شما باخته ايد و ميدانيد كساني كه با اخلاص و خلوص نيت شما را بر سر كار آوردند اكنون در جبهه شما نيستند , ميدانيد كه اين بسيجي ها و لباس شخصي ها آن مردان روزگار نيستند كه جانشان را در جبهه كف دستشان گرفتند و شما از جانبازي آنها به نان و نوا رسيديد . خودتان هم ميدانيد اينها آنها نيستند .شما به خودتان باخته ايد , كجايند آن مردان بي ادعا ؟؟ آري كجايند ؟؟ قرار بود خودتان و دينتان را به پول و مقام و دنيا نفروشيد , ديديد ؟؟ عجوزه هزار داماد شما را هم به دام خود انداخت . حالا هي پيش خود عملكردتان را توجيه كنيد و رنگ و لعاب عرفاني و الهي و خدايي بزنيد تا شايد وجدانتان آرام گيرد . ديشب در تلويزيون شخصي به نام حجت الاسلام ميرباقري صحبت مي كرد و مي گفت كشتن در ركاب حضرت به مراتب بيشتر از كشته شدن اجر اخروي داره. روايت كرد كه اگر در ركاب حضرت (امام زمان) بجنگي ثواب يك شهيد رو داري. اگه كشته بشي ثواب سه چهار تا شهيد رو داري، اما اگه ادم بكشي ثواب بيست تا شهيد رو داري! بعد گفت مومنين بايد در زمان قهر هم همراه ولايت باشند و از قهرش حمايت كنند. بعد در مورد جريانات اخير (به قول خودش فتنه‌هاي اخير) صحبت كرد و گفت كه بدترين فتنه است چون فراگير شده و مقابله باهاش سخته و بايد از احساسات خودداري بشه

ديديد ؟؟ شاهد از غيب رسيد . ديگر حتي كشتن معترضين نيز به امضاي امام زمان رسيده و ديگر حتي عذاب وجدان هم نخواهيد داشت . خوش به حالتان كه امام زمان قتل هايتان را به گردن مي گيرد. اگر حتي بهشت را به شما بدهند من نميخواهم در آن بهشت باشم مرا به جهنم ببريد با اينكه اكنون نيز در جهنمي هستيم كه شما بهشتيان براي ما ساختيد.

منبع : وبلاگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر