Powered By Blogger

یکشنبه، آذر ۲۹، ۱۳۸۸

حركت مردم از شهرهاي مختلف ايران به سوي بيت آيت‌الله منتظري

پارلمان‌نيوز: اخبار رسيده از قم حاكي از آن است كه خيل عظيمي از دوستداران و مقلدان آيت‌الله العظمي منتظري در حال حركت به سمت بيت وي مي‌باشند.

به گزارش پايگاه خبري فراكسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، بعد از انتشار خبر درگذشت اين مرجع تقليد مقلدان و دوستداران ايشان در قم در بيت ايشان حاضر شده‌اند، همچنين برخي از مراجع تقليد از جمله آيت الله موسوي اردبيلي، شبيري زنجاني، بيات زنجاني، صانعي و اميني در بيت آيت‌الله منتظري حضور يافته‌اند.

علاقمندان به اين مرجع تقليد از شهرهاي تهران، اصفهان، نجف آباد و... در حال حركت به سمت قم هستند.


پيام تسليت سيد‌محمد‌خاتمي به مناسبت در گذشت آيت‌الله منتظري

رييس جمهور سابق كشورمان با صدورپيامي در گذشت آيت الله العظمي منتظري را تسليت گفت.

به گزارش پايگاه خبري فراكسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، متن كامل اين پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

هو الباقي!

رحلت عالم زاهد ومجتهد والاقدر؛مجاهد نستوه؛فقيه، كلامي ، جامع معقول و منقول حضرت آيت الله العظمي منتظري رضوان اله عليه را به ساحت مبارك حضرت ولي الله الاعظم ؛به حوزه هاي علميه؛به همه ارادتمندان؛دوستداران آن فقيد سعيد و بيت شريف و بستگان و فرزندان محترمشان از صميم قلب تسليت عرض مي‌كنم.

عالم و متفكر و فقيه بزرگواري رخ در نقاب خاك كشيد كه در عرصه علم و عمل همه عمر پر بركت خود را در مسيري كه رضايت خداوند را در آن مي دانست مصروف كرد و براي خدا و خدمت به بندگان او و دفاع از ميهن و مردم؛رنجها؛دربدريها و زندانها و شكنجه‌ها را با سينه‌اي گشاده تحمل كرد و عزيزترين سرمايه‌اش يعني فرزند عزيز و مجاهدش حجه‌الاسلام والمسلمين محمد منتظري را نيز تقديم انقلاب و راه خدا كرد.

آن بزرگ از ارادتمندان حضرت امام و از سردمداران و پايه هاي انقلاب بزرگي بود كه به رهبري ممتاز حضرت امام بالمال به پيروزي رسيد.

بدون ترديد فقدان اين عالم رباني براي اسلام و تشيع و بخصوص حوزه‌هاي علميه خسارتي بزرگ است و از خدا مي‌خواهم كه آنرا به لطف بيكران خود جبران نمايد و روان پاك اين عزيز را در بحبوحه رضوان و بهشت خود متنعم گرداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر