Powered By Blogger

پنجشنبه، دی ۱۰، ۱۳۸۸

مشخصات قاتل خواهر زاده ميرحسين موسوي و شهداي روز عاشورا


در حاليكه مسولان جمهوري اسلامي ادعا مي كنند شهداي روز عاشورا به صورت مشكوك و يا در اثر ترور كشته شده اند ، اطلاعات تازه اي از مشخصات قاتل سيد علي حبيبي موسوي و ساير شهداي عاشورا به دست آمده است.

براساس گزارش شاهدان عيني، روز عاشورا حوالي ساعت 1 تا 2 بعدازظهر يك اتومبيل پاترول مشكي رنگ به شماره ۷۵۲م۸۷ – ايران۱۱ با چهار سرنشين لباس شخصي با سرعت هرچه تمام تر به سمت مردمي كه در خيابان شادمان حضور داشتند يورش برد كه ابتدا دونفر را زير گرفت و از روي يكي از آنها به طور كامل رد شد، نفر كنار راننده هم مسلح به كلت بوده و در طول حركت ، چند گلوله به سمت مردم شليك كرد و سپس طول خيابان شادمان را به همين صورت طي كرده، دور زد به سمت خيابان آزادي برگشت. بعد از رفتن پاترول چند نفر زخمي و تيرخورده روي زمين افتاده بودند كه مردم به كمك
آنها رفتند. با توجه به شواهد خواهرزاده ميرحسين موسوي هم در همين منطقه تير خورده و به شهادت رسيده است.

براساس اين گزارش دو يا سه موتورسوار نيز اتومبيل پاترول را همراهي مي كردند و هزاران نفر مردمي كه در خيابان شادمان حضور داشتند شاهد اين صحنه بوده و برخي حتي مي توانند چهره ضارب را شناسائي كنند.


گفتني است سرنشينان اتومبيل فوق بعد از انجام اين جنايت وارد اتوبان يادگار شده، در لاين شمال به جنوب توقف كرده و با نيروهاي بسيجي مستقر در محل به گفتگو پرداخته اند و بسياري از اتومبيل هايي كه در ترافيك اتوبان يادگار بودند نيز اين خودرو و سرنشينان آن را ديده اند.

طبق مشاهدات شاهدان عيني، شخص ضارب كه با كلت به مردم شليك مي كرد جواني 19-20 ساله با ريش و سبيلي كم پشت و هنوز سبز نشده بوده و لباس كرم رنگ به تن داشته است.

مالك خودرويي كه قاتلان خواهرزاده موسوي سوار آن بودند بازداشت شد!

ديدار ماموران امنيتي باميرحسين موسوي

سايت متعلق به روزنامه ايران از قول يك منبع آگاه مدعي شد:نتيجه تحقيقات به عمل آمده از افرادي كه علي موسوي را در همان محل ترك كردند، نشان داد كه آنان به دليل ترس از متهم شدن در اين واقعه مشكوك، از انتقال او به بيمارستان امتناع ورزيده اند.


براساس ادعاي سايت روزنامه ايران، اين منبع مطلع گفته است: "خواهر زاده موسوي با وجود خونريزي در كتف خود، چندين ساعت در اين پارك زنده مي ماند اما پس از آن و در حال انتقال به بيمارستان سينا از دنيا مي رود."


او افزود: "ماموران پس از بررسي هاي مختلف اطلاعاتي، مالك اين خودرو را شناسايي كردند كه پس از آن و با احضار مالك جزئيات تازه تري از اين ترور آشكار شده است."


سايت خبرآنلاين به نقل از سايت مذكور نوشته است: "مالك خودروي مذكور در جلسه بازپرسي عنوان كرده است كه ماشين او چند روز پيش از اين واقعه به زور ربايش شده و او تاكنون موفق به پيداكردن آن نشده بود.با اين حال از آنجا كه مالك خودرو اين موضوع را در همان زمان مورد ادعا به مسوولين انتظامي اطلاع نداده بوده ، از سوي مامورين به عنوان متهم بازداشت شده است و هم اكنون در زندان به سر مي برد.


اين مقام آگاه سلاح مورد استفاده مهاجمان به علي موسوي را غيرسازماني و مخصوص تيم هاي ترور اعلام كرد.

مراسم خاكسپاري سيدعلي موسوي خواهر زاده ميرحسين موسوي با حضور خانواده وي، مير حسين موسوي و زهرا رهنورد و جمعي ديگر از اقوام آن مرحوم در بهشت‌ زهرا و در ميان تدابير شديد امنيتي و سكوت خبري برگزار شد.


براساس اين گزارش نتيجه تحقيقات مذكور درباره ترور علي موسوي در جلسه اي كه مامورين امنيتي كشور با ميرحسين موسوي داشته اند به اطلاع او رسانده شده كه وي نيز پس از اطلاع از جزئيات اين پروژه ترور به شدت نگران و متاثر شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر