Powered By Blogger

سه‌شنبه، دی ۰۸، ۱۳۸۸

درگيري و زد و خورد در دانشگاه علم و صنعت


خبر آنلاين : تجمع دانشجويي در دانشگاه علم و صنعت به صحنه زد و خورد بين دانشجويان بدل شد.

به گزارش خبر آنلاين در اين تجمع كه در حدود يك ساعت به طول انجاميد و به صحنه درگيري دانشجويان تبديل شد با ورود نيروهاي امنيتي به داخل دانشگاه طرفين از يكديگر جدا شدند.

در همين حال خبرگزاري فارس در خبري از اين تجمع نوشت: دانشجويان دانشگاه علم و صنعت كه قرار بود تجمع خود را در اعتراض به حرمت‌شكني حاميان موسوي در روز عاشوراي حسيني پس از برگزاري نماز ظهر و عصر در اين دانشگاه برگزار كنند، پس از مواجه شدن با تجمع 80 نفره حاميان موسوي در اين دانشگاه در ساعت 11:30 كه در حمايت از اغتشاشگران روز عاشورا برگزار شد، زودتر از موعد مقرر تجمع خود را با حضور بيش از 800 نفر آغاز كردند.

آنان با سر دادن شعارهاي "مرگ بر منافق "، "موسوي، خاتمي، اين آخرين پيام است "، "لعن علي عدوك يا حسين، خاتمي و كروبي و ميرحسين "، "واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد " و با در دست داشتن پرچم‌هاي "يا حسين(ع) " و "يا ابوالفضل(ع) "به سمت تجمع ‌كنندگان حامي ميرحسين حركت كرده و اين تجمع‌كنندگان را متفرق كردند.

درحال حاضر تجمع دانشجويان دانشگاه علم و صنعت با حضور 800 دانشجوي اين دانشگاه در مقابل درب اصلي دانشگاه علم و صنعت درحال برگزاري است و تجمع‌كنندگان قصد دارند تا ميدان الغدير واقع در شرق تهران راهپيمايي كنند

زخمي شدن ده دانشجو در درگيري هاي امروز دانشگاه علم و صنعت

جنبش راه سبز ( جرس ) بيش از ده دانشجو در درگيري هاي امروز دانشگاه علم و صنعت زخمي شده اند كه برخي از آنها به بيمارستان منتقل شده اند.

به گزارش خبرنگار جرس در تهران، دانشجويان هوادار جنبش سبز دانشگاه علم و صنعت به روال هر هفته كه سه شنبه ها در حمايت از اين جنبش راهپيمايي اعتراضي برگزار مي كردند، امروز نيز چنين تجمعي را برگزار كردند. اما اين بار از روز گذشته بسيج نيز فراخواني داده بود كه امروز سه شنبه آنها نيز تجمعي را برگزار خواهند كرد.

امروز تجمع هر دو گروه شكل گرفت، دانشجويان هوادار جنبش سبز كه قريب به هزار و پانصد نفر بودند و دانشجويان بسيجي كه حدود صد و پنجاه نفر بودند. هر دوگروه شعارهاي خود را سر مي دادند كه به طور ناگهاني حدود هزار نفر لباس شخصي و بسيجي با چوب و چماق و با شعار "حيدر حيدر" و "ماشالله حزب الله" به سمت دانشجويان معترض حمله كردند در اين حمله حدود ده دانشجو به شدت زخمي شدند كه برخي از آنها به بيمارستان منتقل شدند. همچنين دانشجويان مي گويند كه بين ده تا پانزده تن از دانشجويان نيز توسط نيروهاي لباس شخصي ربوده شده اند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر