Powered By Blogger

یکشنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۸

احمدي نژاد : ايران ظرف 5 تا 10 سال آينده به قدرت بلامنازع در جهان تبديل خواهد شد


به گزارش خبرنگار ايلنا از بندرعباس، محمود احمدي‌نژاد در مراسم افتتاح و آغاز به كار پيشرفته‌ترين واحد توليد آلومينيوم ( هرمزآل) در بندرعباس اظهار داشت : دولت‌هاي استكباري سعي دارند با مانع‌تراشي از سرعت توسعه و پيشرفت ملت ايران بكاهند.
وي تصريح كرد: در حال حاضر بسترهاي لازم براي ساختن ايران اسلامي فراهم شده و ملت غيور ايران از انقلاب و موجوديت خود آگاهانه و با همدلي و اقتدار دفاع مي‌كندو علاوه بر اينكه كشور خود را مي‌سازد با قدرت و قوت در معادلات جهاني ايفاي نقش خواهد كرد.
وي تاكيد كرد: ايران اسلامي با تمامي سرعت مسير توسعه و پيشرفت را پيش گرفته و ظرف 5 تا 10 سال آينده به قدرت بلامنازع در جهان تبديل خواهد شد.
احمدي‌نژاد ادامه داد: جاي جاي ايران اسلامي عرصه تلاش و فعاليت براي پيشرفت مبتني بر عدالت است و دشمنان نظام و انقلاب بدانند امروز دوران زياده خواهي از ملت‌هاي مظلوم تمام شده است و ملت شريف ايران بر اساس عدالت در معادلات جهاني تصميم گيري مي‌كند.
وي خاطر نشان كرد: دولت به رهبري عزيز و ملت ايران اطمينان مي دهد كه پاي ساختن كشور و حفاظت از منافع ايران ايستاده و در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد بود.
احمدي نژاد در پايان بر تكميل به موقع و سريع پروژه‌ها بويژه پروژه‌هاي صنعتي و استفاده از محصول آنها در صنايع پايين دست تاكيد كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر