Powered By Blogger

چهارشنبه، دی ۱۶، ۱۳۸۸

افشين قطبي: نه سياسي هستم و نه حرفي درباره مچ بندهاي سبز زده ام


افشين قطبي صبح خيلي زود با تهران تماس گرفت تا بگويد رسانه هاي سنگاپور دروغ مي گويند.

سرمربي تيم ملي صبح امروز به وقت محلي در سنگاپور كه 5 ساعتي با تهران اختلاف دارد ، به يكباره شوكه شد وقتي ديد از قول او تيتر كرده اند بازيكنانش پس از جام جهاني به دليل مسائل سياسي از تيم ايران خداحافظي كرده اند، چند ساعتي منتظر شد و صبح خيلي زود به وقت تهران با دوستانش در ايران تماس گرفت تا اعلام كند:« من حرف سياسي نزده ام.»
يكي از خبرنگاران سنگاپوري در نشست خبري سه‌شنبه مربيان دو تيم از افشين قطبي پرسيد، آيا بازيكنان تيم ملي به دليل بستن مچ‌بند سبز اخراج شدند كه سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پاسخ داد:« من سياسي نيستم و به سياست هم فكر نمي‌كنم. مواضع ما مواضع جمهوري اسلامي ايران است. اين بازيكنان با تصميم خود از تيم ملي خداحافظي كردند و هيچ مسائلي سياسي در خداحافظي آنها دخالت نداشته است. من فقط در مورد فوتبال صحبت مي‌كنم و در اين رابطه مي‌توانم پاسخ شما را بدهم. تيم ملي ايران در ديدار برابر سنگاپور تنها به پيروزي فكر مي‌كند و اميدوارم با دست پر به ايران برگرديم. »
اما مطبوعات صبح سنگاپور از قول قطبي نوشته بودند:« بازيكنان ايران امروز هم با مچبندهاي سبز به زمين بازي مي آيند.» اين خبري بود كه قطبي را حسابي هراسان كرد تا با تهران تماس بگيرد و بگويد:« خبرنگاران سنگاپوري شيطنت مي‌كنند تا ذهن ما را از بازي منحرف كنند. صحبت‌هاي صبح سه‌شنبه من در نشست خبري ضبط شده است و من آنجا تاكيد كردم كه به سياست كاري ندارم و خداحافظي بازيكنان هم سياسي نبوده است. سنگاپوري‌ها با اين شيطنت‌ها نمي‌توانند جلوي پيروزي تيم ملي را بگيرند و ما با كسب يك پيروزي شيرين به كشور باز مي‌گرديم. »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر