Powered By Blogger

جمعه، دی ۱۸، ۱۳۸۸

پليس در جستجوي زن كودك ربا كه نوزادي را 6 ميليون تومان به زوج ناباروري فروخته بود


زوج ناباروري كه در قبال پرداخت 6‌ميليون تومان پول به يك زن كودك‌ربا ، نوزادي را از او خريداري كرده بودند، دستگير شدند.

به گزارش «جام‌جم»، 7 دي‌ماه امسال مردي با مراجعه به اداره آگاهي شهرستان خرم‌آباد، از ربوده شدن فرزندش در يكي از بيمارستان‌هاي شهر خبر داد.

مرد شاكي در اظهاراتش به پليس گفت: 2 روز پيش، همسرم را براي زايمان به يكي از بيمارستان‌هاي شهر خرم‌آباد بردم و پس از به دنيا آمدن پسرمان و ديدن او، به قصد انجام كاري از بيمارستان خارج شدم. 3 ساعت بعد وقتي براي بردن همسر و فرزندم به بيمارستان بازگشتم، متوجه شدم فرزندمان را ربوده‌اند.

شاكي اضافه كرد: موضوع را به مسوولان بيمارستان اطلاع داده و به كمك ماموران حراست بيمارستان، به جستجوي فرزندم پرداختيم ولي خبري از او نبود.

پس از شكايت اين مرد، پرونده‌اي تشكيل شد و كارآگاهان اداره آدم‌ربايي پليس آگاهي شهرستان خرم‌آباد، تحقيقات ويژه‌اي را در اين خصوص آغاز كردند و با عزيمت به بيمارستان، به تحقيق از كارمندان و پرستاران پرداختند كه معلوم شد آنها متوجه ربوده شدن نوزاد نشده‌اند.

تماس يك شهروند، راز گشود

در حالي كه تحقيقات پليسي براي يافتن اين نوزاد ادامه داشت، فردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و عنوان كرد؛ يكي از همسايه‌هاي محل سكونتش نابارور بوده، ولي اكنون چند روزي است كودكي را به خانه آورده‌اند و از او نگهداري مي‌كنند.پس از اين تماس مردمي، ماموران كه احتمال مي‌دادند مساله مربوط به همان نوزاد ربوده‌شده باشد، با هماهنگي قضايي دوشنبه گذشته به خانه آنها در يكي از محله‌هاي جنوبي شهرستان خرم‌آباد رفتند و در بازرسي از اين محل، پسر 10 روزه‌اي را پيدا كردند.

به اين ترتيب، زوج صاحبخانه به همراه نوزاد 10 روزه به اداره پليس انتقال يافتند كه در همين موقع والدين نوزاد گمشده به محض مشاهده، فرزند خود را شناختند.با مشخص شدن اين موضوع، زوج جوان مورد بازجويي قرار گرفتند و ادعا كردند كه كودك را با پرداخت 6 ميليون تومان خريداري كرده‌اند.

انكار به ربودن نوزاد

زن متهم در اظهاراتش به پليس گفت: من و شوهرم پس از سال‌ها زندگي مشترك، صاحب فرزندي نمي‌شديم و درمان هم بي‌فايده بود.يك روز كه براي وضعيت درمانم به يكي از بيمارستان‌هاي شهرستان رفته بودم، با زني آشنا شدم كه ادعا مي‌كرد در مركز ناباروري شهرستان اصفهان كار مي‌كند و با خانواده‌اي آشنايي دارد كه تمايل به نگهداري فرزند خود ندارند و مي‌خواهند از هم جدا شوند و او مي‌تواند فرزند آنها را براي ما بياورد تا از او نگهداري كنيم.

متهم ادامه داد: ابتدا قبول نمي‌كردم تا اين‌كه موضوع را با شوهرم در ميان گذاشتم و پس از چند روز گفتگو قرار شد در قبال دريافت نوزاد از اين زن،‌ مبلغي به او بپردازيم تا به خانواده نوزاد بدهد.متهم در ادامه اظهاراتش گفت: 6 دي‌ماه جاري آن زن با من تماس تلفني گرفت و خواست براي تحويل نوزاد به شهرستان اصفهان سفر كنم، پس از آن همراه شوهرم به محل ملاقات رفتيم و 6 ميليون به او پرداختيم و با تحويل گرفتن نوزاد، خوشحال به خانه بازگشتيم.از لحظه ورود اين نوزاد به خانه‌ ما، زندگي‌مان رنگ بهتري گرفته بود؛ غافل از اين‌كه مادر نوزاد چشم به‌ راه فرزندش بوده است.

ماموران پس از ثبت اظهارات اين زن، به تحقيق از شوهر وي پرداختند كه او هم گفته‌هاي همسرش را تاييد كرد.

بنابر اين گزارش، با تحويل نوزاد ربوده‌شده به والدينش، براي زوج متهم قرار قانوني صادر شد و تحقيقات براي يافتن زني كه آنها ادعا مي‌كنند، نوزاد را از او خريداري كرده‌اند، آغاز شده است تا پس از دستگيري وي، ابعاد مختلف پرونده روشن ‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر