Powered By Blogger

جمعه، دی ۱۱، ۱۳۸۸

رسوايي بزرگ براي صدا و سيما ؛ متن صورت جلسه مديران صداوسيما در خصوص عاشوراي تهران


جنبش راه سبز ( جرس ) : اقدامات تاسف بار صداوسيما در سالهاي گذشته همواره مورد انتقاد دلسوزان كشور بوده است. اما مديران و تصميم گيران اين رسانه كه متاسفانه عنوان "ملي" را نيز با خود يدك مي كشد، هموراه منافع جناحي و گروهي را بر منافع ملي ترجيح مي دهد.

صداوسيما كه زير نظر مستقيم آيت الله خامنه اي اداره مي شود در ماههاي گذشته عملكردي به شدت يكسويه داشته و بارها با دروغگويي سعي داشته است تا اهداف و خواسته هاي ميليونها هوادار جنبش سبز را به گونه اي ديگر نمايش دهد. و در حوادث خونين پس از انتخابات نيز همواره جاي شاكي و متهم را عوض كرده است.

خبرنگار جرس، سندي از صورت جلسه مديران صدا وسيما در خصوص حوادث عاشوراي خونين تهران كه سي و هفت نفر در آن به شهادت رسيدند را به دست آورده كه حاوي نكات بسيار مهمي است.

يكي از نكات بسيار مهم اين بيانيه بند 7 اين صورت جلسه است كه به خوبي نشان دهنده رفتار غير ملي و ضد انساني صداوسيما است، در اين بند آمده است كه موضوع شهداي روز عاشورابايد با توسل به تبليغات "مشكوك" خوانده شود. اين در حالي است كه پليس رسما تاكنون موضوع شهادت 8 تن از شهروندان سبز انديش تهراني را تاييد كرده است.

در بند 8 اين سند نيز تاكيد شده است تا با سوء استفاده از عنصر رسانه و با تبليغات حضور صدهها هزارنفري مردم تهران در عاشوراي حسيني و در خيابانهاي مختلف را سانسور شود.

اين سند بيش از هرچيز نشان دهنده هراس و نگراني عميق مسئولان صدا وسيما از خروش عظيم مردم در روز عاشورا و زبوني آنها در برابر اقتدار ملت است. اين سند همچنين رسوا كننده اهداف و عملكرد واقعي صدا وسيماي ضد ملي است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر